Viime viikolla olin ahkerana! Neljä pyörälenkkiä, yhteensä 4,5 tuntia ja 85 kilometriä, tunti sauvakävelyä ja vielä tunti nurmikonleikkaustakin.

Entä mitä sanoo vaaka? +600 g. Hei kiitti :-/ Joo mä tiedän, pitäisi pitää lepopäivä liikunnasta välillä.

Tämän viikon suunnitelmissa zumbaa, pyöräilyä, shoppailua ja klubbailua (Heiaheiassa nuokin on lajeja :-D ) Eilisen ruoka-, vesi- ym. suunnitelman mukaan edetään.

Mä olen ennenkin pohtinut tätä kun käyn joka päivä vaa'alla. Että jospa ei pitäisi, eihän se mitään auta kuitenkaan? Muutenkin oon ihan liian kiinni jossain painolukemassa, tavoitteena pitäisi ennemmin olla hyvä olo ja väljät vaatteet. En tarkoita että ihan sama mitä painaa, vaan että ei sen ole väliä mitä painan tänään ja mitä huomenna ja mikä on ero. Vaan että harvemminkin riittäisi.