Tiesitkö, että puoli kuudelta on vain 6,5 astetta lämmintä ja vielä melko hämärää? Mä en tienny, sillä yleensä vielä käännän kylkeä siinä vaiheessa, mutta nyt piti hypätä autonrattiin.

Läskileiri on korkattu uudella tuttavuudella, kahvakuulalla. "Heiluteltiin" sitä koko tunti, ja nyt jo tuntuu kropassa, varsinkin käsivarsissa. Sain kehitettyä jo rakon ihan kummalliseen paikkaan, eli otteessa taitaa olla petrattavaa. Tekniikassa ei suuremmin huomautettavaa. Pari kertaa kuula lipesi kädestä, hyvä että oli tilaa ympärillä eikä parkettia alla.

Etukäteen ajattelin että kyyti olisi kylmää inttimeinikiä, mutta ihan asiallista se oli, ja oikealla tavalla motivoivaa. Hyvä niin, sillä karjuminen voisi jonain räntäsadeaamuna alkaa v*tuttaa ihan tosissaan.

Mulla oli 6 kg kahvakuula, ja se oli kyllä oikein passeli näin alkuun, kun tekniikkaa vielä hiotaan. Käsivarsissa tuntuu että on heiluteltu muutakin kuin käsiä. Tein kaikki liikkeet niin hyvin kuin pystyin ja keskityin pelkästään omaan suoritukseeni. Ajattelin, että jokainen toisto on minulle itselleni, minua varten, lähemmäs tavoitetta. Fiilis on hyvä, ja uskon että päivä sujuu kivuttomammin, kun urheilut on hoidettu jo aamutuimaan. Työpöydän ääreen kerkesin suihkun kautta jo vähän ennen kahdeksaa, kun normaalisti olen puoli kasin maissa - ei yhtään huono satsaus herätä vähän aiemmin.

Nyt täytyy kehittää aamupala, jonka 1) saa alas ja 2) ehtii syödä ennen aamutreeniä 3) pysyy sisällä.