Mun välitavoite on 18.11.2011 (aikaa kolme kuukautta) mahtua punaiseen silkkiseen housupukuun. Se on ostettu vuonna 2004. Marraskuussa on tilaisuus, johon mun tulee työni puolesta osallistua, mutta joka ei ole mulle itselle niin tärkeä että haluaisin ostaa sinne uuden, monen sadan euron asun. Uskon, että kun paino on alle 70 kg, niin puku istuu nätisti. Siinä siis välitavoitteeni.

Siivosin kesäloman aluksi vaatekaapistani pois kulahtaneet ja sellaiset vaatteet, joita en kehtaisi ihmisten ilmoilla käyttää. Jätin sinne sopivat ja ne 20 kauluspaitaa ja 5 housut, joihin haluan pikimmiten mahtua. En aio ostaa uusia isompia, vaan käytän sillä välin muita.

Vuodenvaihteessa 2010-2011 elämässäni oli kriisi, jonka seurauksena ruokahalu katosi. Painon tammikuun alussa 71 kg, ja nyt siis 77 - ei voi olla ihan terveellistä! Liikuntaa olen harrastanut koko tuon välin, joten se ei ole minulla avain tavoitepainoon pääsemisessä. Paljon tärkeämpää on se, mitä syön.

Raskauksien jälkeen painoni on vaihdellut 72-75 kg välillä, mutta tänä keväänä tuo pomppaus, joka saa jäädä viimeiseksi.

Muita välitavoitteita keksin etenemisen mukaan. Ja palkintoja, tottakai!